28 December 2013

69 reasons to hate Christmas

"Pakollinen" joulunjälkeispostaus ja lahjaherutus täältäkin suunnalta.


En ole jouluihmisiä, ja mun mielestäni koko päivä ei juurikaan eroa normaalista, paitsi että aamulla voi katsella joulupukin kuumalinjaa. Muuta jännää ei joulussa sinänsä edes ole, enkä tänä vuonna onnistunut löytämään yhtään taikaa koko päivästä. Meillä ei ollut kuusta (loppujen lopuksi mitä järkeä tuoda puu sisälle ihan vaan varisemaan) ja ruuan söin omassa huoneessa datistellessa. Sain vain yhden ainoan kortin, eikä mulle ollut aattoiltana yhden yhtä lahjaa. Sanokaa materialistiksi ja miksi lie, mutta mulle tuli oikeasti paha mieli kun pikkuveljen paketista paljastui mun toivomani GTA 5, ja itse jäin tyhjin käsin.


Ilmeisesti tämä "höhhöhhö ei muistettu sua ollenkaan" oli vain joku hilpeänhauska pila, ja vasta eilen minulle annettiin lahjani, sekä parit kirjekuoret "jotka saapuivat muutama päivä sitten". Vihaan joulua jo valmiiksi koska kaikki aina tappelee ja pitää syödä pahaa ruokaa, mutta että lisätään vähän tulta pesään, jotta mieleni menisi entistäkin pahemmalle päälle?

Lahjaksi sain lopulta Geisha-patukan, toisen GTA:n (jota minä en saa ennen kesää pelata koska fuck logic), yöpuvun ja rahaa. Toki arvostan ja näin, mutta yhä mua ärsyttää toi "vuoden vitsi XDD!1". Jotenkin posti vaan entisestään sitä olematonta joulun taikaa.



Tässä postauksessa piti olla kuvia mun jouluisista koristeluista, lahjoista, ruoasta ja tunnelmista, mutta äsken huomasin kännykkäni tyhjentäneen KAIKEN sisällön mun muistikortiltani ja voisiko kyrpiä vielä vähän lisää. Sinne meni vajaa tuhat valokuvaa, sovellukset, musiikin, pelitulokset. Suorastaan vituttaa niin että voisin vaan repiä naamani irti. Tämä postauksen ainoa koristus oli yksi niistä harvoista onnekkaista selviytyjistä, joten nauttikaa siitä.


Ei oo joulu mun juttuni, mutta toivon että teillä sujui edes vähän mallikkaammin.

No comments:

Post a Comment